Key binding for Flybywire fuel pumps

MODERATOR EDIT:
Good evening, someone here can help me! I would like to play the flight simulator without needing the mouse assigning keys to the buttons of the over-head panel have already found some but I found a problem, if I choose an Airbus A320neo plane I can find some keys that work fine but on Flybywire do not work , someone managed or knows what are the keys for the fuel pumps on the left , right and center? just like the key to the master APU ?
if they could indicate these and some more keys to the Airbus Flybywire thank you. Thank you

Boa noite, alguem aqui me pode ajudar ! eu gostaria de jogar o flight simulator sem necessidade do mouse atribuindo teclas para os botões do painel over-head já encontrei algumas mas encontrei um problema, se eu escolher um avião Airbus A320neo consigo encontrar algumas teclas que funcionam bem mas no Flybywire não funcionam , alguem conseguiu ou sabe quais são as teclas para as bombas de combustivel da esquerda , da direita e do centro ? assim como a tecla para a APU master ?
se me conseguirem indicar essas e mais alguma teclas para o Airbus Flybywire agradecia. Obrigado