In de oude fs kon ik een cockpit op een andere monitor slepen en de plane zelf in beeld houden. Dat was heel prettig. Nu kan ik alleen maar switchen op een monitor en alleen maar een paar kleine dingen als een kaart naar andere monitor verslepen. Of mis ik een mogelijkheid
According to the Code of Conduct, English is the official language in the forums. The one exception is allowing members to use their native language in the multiplayer category.
Please take this into consideration as you continue to participate in the forums. Thank you.
1 Like