Nederlandse / Vlaamse piloten!

Ik ben op zoek naar mede Nederlandse enthousiaste simpilots om eens samen te vliegen (nog nooit geprobeerd). Ik ben nu begonnen met een vlucht in een Cessna 172-G1000 naar Canada. Via korte vluchten (waar mogelijk) ben ik net in IJsland aangekomen en maak vandaag de vlucht naar het noorden van Canada, alles in realtime. Verder wil ik ook met meerdere monitors gaan werken en ben bezig met het ontdekken van FS hardware via de Mobiflight connector… Heb net een abonnement genomen bij Navigraph en wil niet meer zonder, fantastisch! Genoeg te doen dus.

6 Likes

Je mag me toevoegen als je wilt! Vlieg zelf voornamelijk VFR vluchten in en rondom.nederland met de M20R, maar wil best eens met je meevliegen. Leer ik eens ook nieuwe plekken ontdekken :smiley:
En vlieg zelf ook met navigraph geïmporteerd in de sim, dus scenery is geen probleem dan!

1 Like

Voeg mij maar toe hoor! Vlieg voornamelijk IFR op VATSIM in de A32NX maar lijkt me leuk! Heb ook navigraph dus komt goed :wink:

voeg me maar toe ik vlieg veel met de 172 g1000 en navigraph. lijkt me leuk om een stuk met anderen te vliegen

Als jullie willen mogen jullie mij ook toevoegen hoor. Ik vlieg voornamelijk VFR aan de westkust van de US en Canada met de XCub en de A5, maar ook regelmatig in de Benelux :wink: In België beschouw ik EBAW als mijn thuis basis, in de US is het KRTS. Ik heb de kans nog niet gehad om met andere mensen te vliegen (weinig/geen vrienden die mijn interesse in luchtvaart delen).

1 Like

Leuk, laten we binnenkort een vluchtje maken, ik heb nog nooit samen gevlogen dus moet even uitzoeken hoe dat werkt. Ik ben echt verknocht aan het vliegen, in mijn omgeving ken ik alleen geen andere simpilots. Leuke hobby, leerzaam en interessant.

1 Like

top, gaan we doen!

Goed idee, multiplayer nog niet geprobeerd. Ik vlieg hoofdzakelijk met de Mooney. Op dit moment bezig met een tour door de VS omdat ik bijna altijd in de avonduren vlieg in real-time en real-weather en het daar nog overdag is.

Hoi,

Please add me I’m new to this to.

Curaçao

Hey… ik vlieg zowat overal… soms VFR… soms IFR met de A320nx. Voeg me maar toe

will do! Je hoort van me!

Cool, zal ik zeker doen!

Thanks!

Ik kan je niet vinden @Sparrawk

Hallo. Ik gebruik msfs2020 nu sinds 20/08/2020. Ik heb al 36 uur gevlogen, VFR en IFR, maar enkel met single engine. Ik heb al veel informatie gevonden op internet, maar ik kan nergens vinden hoe Multiplayer werkt. Graag dus een duidelijke uitleg (ik ken er echt niks van) of een verwijzing naar een site met uitleg. Tia.

Gelukt Ad, dank!

Groet, Jaap

Hoi @Tivoliwood, hierbij een link voor multiplayer: https://www.windowscentral.com/how-play-multiplayer-microsoft-flight-simulator

Groet, Jaap

Hallo sparrawk

als ik op die link druk staat er ongeldige uitnodiging

in discord kan ik je ook niet vinden

gr, jack

Hallo allemaal,
Heb op allerlei manieren geprobeerd de server te vinden maar, helaas.
Kun je mij toevoegen?
Alvast bedankt…

Hoi! Voor het eerst dat ik deze posts zie. Leuk initiatief! Ik ga me aanmelden bij de discord

Is de discord nog actief?