Any dutch pilots want to play multiplayer? (Nederlands)

Hoi,
Ik vlieg veel in de flight sim en het lijkt me super leuk om dit samen te doen! Voor mij is het gewoon een beetje casual rondvliegen en chatten op de discord-server. Hopelijk kunnen we samen een mooie community bouwen.

Hier is een link van mijn discord-server: MSFS piloten [NL]

Hopelijk tot snel in de lucht!

1 Like

Hi Jasper.
First: the language on this forum is English…
Second: Like you, I’m Dutch so as soon as we’re on discord with Dutch guys/girls only we can switch to our own language.
Third: I’m not flying via an Xbox but on a PC.
Would that be a problem to you?

1 Like

Thanks for your reply! It’s fine that you are playing on PC, thats no problem to me since MSFS multiplayer is cross platform.

In deze categorie mag Nederlands worden gepraat hoor. Aangezien t hier alleen gaat om gelijkgestemden te vinden :slight_smile:

4 Likes

Hahahaha, ok… die uitzondering op de regel kende ik nog niet…

Well… dan gaan we hiero gewoon nederlands praten :wink:

Ik vlieg niet bijster vaak de laatste tijd, maar ik spring wel op de discord als ik weer een vluchtje doe. Gezellig! PC hiero, trouwens.

Woof ~ Woof & Salute

Steiny

Man wat een hoop Nederlanders hier :joy:.

1 Like

Lol, geef het nog een beetje tijd :wink: de meesten zijn nog aan het werk, gok ik.

2 Likes

Net een eerste vlucht met Jasper afgelegd rond Perth, lekker relaxed gevlogen, paar touch en Go’s, en heerlijk gebabbeld.

Voor herhaling vatbaar, bedankt Jasper!

Woof ~ Woof & Salute!

Steiny

Hey Hey pilot’s eindelijk heb ik nu iets gevonden om Nederlandstalige mensen te kunnen ontmoeten, voeg mij maar gerust toe :slight_smile:

Hi allemaal,

Leuk om hier een groepje flightsim enthousiasten te vinden. Ik zou ook graag mee doen.

Zelf vlieg ik sinds een paar weken met een xbox omdat ik verder alleen een mac heb. Maar dat bevalt erg goed als je de beperkingen van zelf installeren van add-ons even vergeet.

Ben wel een newbie en vlieg meest met een c172 of de c208 maar wil me zeker aanpassen als ik jullie daarmee niet bij kan houden :grimacing:

Gr Ben

Hoi!

Super leuk om nieuwe reacties te zien. Hier een nieuwe uitnodigingslink van de discordserver: MSFS piloten [NL]
Er zitten al 16 leden in de server. We doen eens in de week ongeveer een groepsvlucht.

Groetjes,
Jasper

Nee maar, die Nederlanders kom je ook overal tegen he… :smiley_cat:

voor nieuwelingen tip… mooie lange runway, en freeware

hey i only speak English and play on pc im down to do some flying in a a320neo for a short flight

It is me what… either arabic لا استطيع التحدث بالعربية

yea i can speak Arabic too tell me if ur down to do some flying together

Ik heb vanavond helaas geen tijd !

https://www.google.com/search?q=translate+dutch+arabic

its fine we can do it some other time just add me on discord and we can further discuss it Skyze28#2242

1 Like

Hi Jasper, het lijkt mij leuk om binnen de Dutch pilots groep te vliegen. Is het mogelijk mij een nieuwe acceptatie link te sturen?

Hoi Erik,
Leuk dat je ook mee wilt doen! Hier is een nieuwe link: MSFS piloten [NL]